سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در دلش، دانه خردلی از تعصّب باشد، خداوند او را روز قیامت با اعراب جاهلی برانگیزد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 آبان 25 , ساعت 1:6 عصر

تا پایان سال 4 فروند پهباد ایرانی عملیاتی می شود/ نام گذاری RQ 170 را به مردم می سپاریم

به گزارش بسیج پرس؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها با دیدن RQ170 ایرانی سکته ناقصشان کامل می شود، تاکید کرد: نمونه آمریکایی آن را چون غنیمت است پس نمی دهیم اما اگر تحریم‌های ایران برداشته شود شاید یک نمونه ایرانی را به آمریکا بدهیم.

حاجی زاده  با اعلام اینکه فیلم پرواز پهپاد RQ170 ایرانی امروز(چهارشنبه) از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود اظهار داشت: از زمان به غنیمت گرفتن هواپیمای RQ 170 آمریکایی تا زمان به پرواز درآمدن RQ 170 ایرانی کمتر از سه سال گذشت و در طی این مدت ده ها پروژه تعریف شد که یکی از آن پروژه ها ساخت و مهندسی معکوس هواپیمای RQ 170 بود.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آبان 21 , ساعت 9:3 صبح
هرچه هم انسان به این تنبلی میدان بدهد بیشتر می‌شود.2812_sunnah.jpg

رهبر معظم انقلاب در یکی از فرمایشات خود بر امر کتاب‌خوانی تأکید و چنین بیان کردند: «هرچه ما پیش برویم احتیاج ما به کتاب بیشتر خواهد شد. جای کتاب را هیچ‌چیز نمی‌گیرد.
ادامه مطلب...

پنج شنبه 93 آبان 8 , ساعت 7:56 صبح

 

 

 گروه فرهنگی- رجانیوز: ماه محرم الحرام فرصت مناسبی برای بازخوانی نظرات صریح بنیان‎گذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص مجالس عزارداری، روضه خوانی و دسته‌جات سینه زنی سید و سالار شهیدان است.

به گزارش رجانیوز، مروری گذرا بر این نظرات کافی است تا به حساسیت بالای امام خمینی(ره) نسبت به مسئله اقامه عزا پی برد. شاید کمتر موضوعی به توان یافت همانند موضوع روضه و اشک برای سید الشهدا علیه السلام که اینچنین رهبر فقید انقلاب اسلامی با منتقدینش عتاب آلود سخن گفته باشد.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ