سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تیز فهمی و پرخوری گرد هم نیایند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 اسفند 26 , ساعت 10:47 صبح

عید نوروز با عزاداری برای حضرت زهرا سلام الله علیه منافات ندارد. جدا از اینکه مردم فرصت بیشتری برای شرکت در مجالس اهل بیت (ع) پیدا می‌کنند، اساساً محافل عزاداری‌های ما آنچنان که برخی تصور می‌کنند ماتمکده نیست، انسان در عزاداری اهل بیت (ع) نشاط پیدا می‌کند؛ نشاطی که در تفریحاتِ رایج نیست.

عید نوروز با عزاداری برای حضرت زهرا سلام الله علیه منافات ندارد. جدا از اینکه مردم فرصت بیشتری برای شرکت در مجالس اهل بیت (ع) پیدا می‌کنند، اساساً محافل عزاداری‌های ما آنچنان که برخی تصور می‌کنند ماتمکده نیست، انسان در عزاداری اهل بیت (ع) نشاط پیدا می‌کند؛ نشاطی که در تفریحاتِ رایج نیست.
گروه فرهنگی - رجانیوز: حجّت الاسلام پناهیان با دو ویژگی خاص قابل شناخت است؛ نگاه عمیق به مسائل و نگریستن به وقایع از زاویه ای متفاوت. پامنبری های حجّت الاسلام، با این دو ویژگی به خوبی آشنا هستند و سالهاست که با آن خو گرفته اند. «سخنوری» را که به دو مقوله فوق اضافه کنیم، بیشتر می شود راز پرمخاطب بودن این منبری پایتخت را درک کرد.
 
به گزارش "رجانیوز" به نقل از خبرگزاری دانشجو، نزدیک شدن به پایان سال و حضور در آستانه بهاری که به عطر و یاد «مادر» عجین شده است، بهانه خوبی است تا با این روحانی انقلابی، پرسش و پاسخی متناسب با این حال و هوا داشته باشیم. آنچه پیش رو دارید، سؤال و جواب کوتاه  و البته متفاوت خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با حجّت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان است.  ادامه مطلب...
چهارشنبه 93 اسفند 13 , ساعت 11:24 صبح

قالَتْ علیها السلام   :

 

إذا حُشِرْتُ یَوْمَ الْقِیامَةِ، اشْفَعُ عُصاةَ اءُمَّةِ النَّبىَّ صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَسَلَّمَ.

 

هنگامى که در روز قیامت برانگیخته و محشور شوم ، خطاکاران امّت پیامبر صلّى اللّه علیه و آله ، را شفاعت مى نمایم .



شنبه 93 اسفند 9 , ساعت 9:50 صبح

اقدام روز گذشته سپاه پاسداران در خلیج فارس و تنگه هرمز و انهدام ماکت واقعی ناو «یو.اس.اس نیمیتز» آمریکا با دو فروند موشک بالستیک پیام های فراوانی داشت. پیام هایی که برخی رسانه های غربی آن را همزمان با مذاکرات هسته ای مهم می دانند.

اعلام موجودیت ابر قدرت جدید در قرن 21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 امام خمینی (ره) در پیام برائت از مشرکین در سال 66 و پیام پذیرش قطعنامه در سال 67 یکی از اهداف انقلاب را تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت بین المللی برتر مطرح کردند و اعلام کردند که اسلام سنگرهای دیگر جهان را فتح خواهد کرد. " اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل دنیا ی آن ها خواهیم ایستاد. " عبارت معنادار امام خمینی (ره) که این روزها تعبیر یافته است.

اقدام روز گذشته سپاه پاسداران در خلیج فارس و تنگه هرمز و انهدام ماکت واقعی ناو «یو.اس.اس نیمیتز» آمریکا با دو فروند موشک بالستیک پیام های فراوانی داشت. پیام هایی که برخی رسانه های غربی آن را همزمان با مذاکرات هسته ای مهم می دانند. ادامه مطلب...

شنبه 93 اسفند 2 , ساعت 9:14 صبح

شروعی جدید برای سیاست منطقه‌ای ایران

 

اشراف: روسیه نباید از «محیط نوظهور ایران» ارزیابی ساده‌انگارانه‌ای داشته باشد. از یک‌سو، یک تهران مقتدر در مبارزه با «افراط‌گرایان اسلامی» در سوریه و عراق «متحدی نویدبخش» محسوب می‌شود؛ اما از سوی دیگر، طمع غرب برای «نفت و گاز ایران» ممکن است به ظهور رقیبی مهم در «بازار گاز اروپا» منجر شود. 

به گزارش اشراف، اندیشکده شورای امور بین‌الملل روسیه در گزارشی به قلم دکتر سرگی دمیدنکو نوشت: به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده که متوجه شویم، در نتیجه «توافق موقت هسته‌ای» با شش کشور مذاکره‌کننده (پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد بعلاوه آلمان) در 24 نوامبر 2013 و «تغییرات گسترده‌تر در سیاست منطقه» – به دلیل ظهور افراط‌گرایی اسلامی- ایران پس از چندین سال ضعف رفته‌رفته موضع منطقه‌ای خود را تقویت کرده است.تهران با اتخاذ موضعی نرم‌تر درباره برنامه هسته‌ای خود، تحریم‌های بین‌المللی را کاهش داد؛ اقتصاد داخلی خود را بهبود بخشید و توانایی مالی خود را افزایش داد تا بتواند منافع منطقه‌ای خود را تداوم ببخشد.

 

? سوریه منبع نگرانی اصلی تهران در خاورمیانه? ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ