سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد، کلید اُنس گرفتن است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 90 فروردین 28 , ساعت 8:31 صبح

سلام به همگی ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام تسلیت باد.

نخستین ستاره ای بودی که در عرش به خورشید نبوت رسیدی؛ ستاره ای نیلی به رنگ جراحت آسمان و زخم زمان. ای ام ابیها! ای مهربان ترین مادر، حبیبه ی حق و شفیعه ی حشر! پدر و مادرم فدای پینه ی دست هایت باد. تو محور آسیای ایثاری و اولین علت خلقت. ای مادر رسالت و همتای ولایت! به روزهایی می اندیشیم که پس از واقعه ی عظیم غدیر، همراه با حسنین به خانه های اهل مدینه می رفتی و با بیان وحیانی خویش حجت الهی را بر غافلان، تمام می کردی و بدین سان از آغاز، حمایت از ولایت، سرلوحه ی خصایل آسمانی ات بود.

ادامه مطلب...

دوشنبه 90 فروردین 22 , ساعت 8:43 صبح

بنای جامعه از نظر اسلام حفظ و تحکیم خانواده و ترویج ازدواج آسان برای جوانان است. در روایتی آمده است که رسول اکرم (ص) وقتی جوانی را می دیدند که "کان یعجبه" و از اندام و سلامت و جوانی او خوش‌شان می آمد، از او 2 سؤال می کردند و می پرسیدند ازدواج کردی و آیا شغلی داری یا نه؟ اگر آن جوان می گفت ازدواج نکردم و شغلی ندارم، پیامبر می فرمود: "سقط من عینی" این جوان از چشمم افتاد.

ادامه مطلب...

یکشنبه 90 فروردین 14 , ساعت 9:46 عصر

درگذشت جناب آقای سیف الله فاضلی یکی از پدران دلسوز و از اعضای هیات امنای مسجد فاطمیه شهیدیه و از خیرین شهر  را به خانواده آن مرحوم و مردم محل تسلیت عرض نموده ، برای آن مرحوم علو  درجات را مسئلت می نمائیم. برای شادی روح ان مرحوم و  فاتحه مع الصلوات


چهارشنبه 90 فروردین 10 , ساعت 10:46 صبح

 

عید نورو

زدودن غبار از خانه ی دل
ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی     از این باد ارمدد خواهی چراغ دل برافروزی

اینک بهار بستر سپید زمین خسته را در می نوردد و روپوش برف را از سر و روی آن کنار می زند. افسردگان خواب زده را صلا می دهد و دم مسیحایی خویش را بر جان مرده آنان می دمد. هنگام آن است که پنجره دل های افسرده خویش را به سمت بهار بگشاییم. هان! شمایان که به گاهِ بهاران خانه خویش از غبار یکساله زدودید و از هر چه آلودگی ستردید، آیا هیچ اندیشیدید که خانه دل نیز، نه از غبار، که از زنگار چندین ساله غفلت بزدایید؟ مسکن خویش را که هماره دست نظافت بر آن داریم هر سال می شوییم؛ چگونه قلب خویش را که عرش رحمان است، نمی روبیم و غبار از آن نمی زداییم و به دست فراموشی می سپریم؟
بازگشت به فطرت توحیدی
  

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ