سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 102 شهریور 24 , ساعت 8:37 عصر

اردوان مجیدی، نویسنده و پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت، شعری در آستانه شهادت حضرت رضا علیه‌السلام گفته است.

شعری برای حضرت رضا علیه‌السلام با مطلع «سلامی به تو ای ماه»

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اردوان مجیدی در سروده بلند و نو، برای حضرت رضا علیه‌السلام شعری گفته و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

سلامی به تو ای ماه،

کلامی است ربوبی و رحیمی،

به تو ای پاره جان نبی(ص) شمس حقیقت، ادامه مطلب...

جمعه 102 شهریور 24 , ساعت 8:36 عصر

کتاب «برادر من تویی» برای یازدهمین بار توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

«برادر من تویی» اثر داود امیریان به چاپ یازدهم رسید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «برادر من تویی» برای یازدهمین بار توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

«برادر من تویی» زندگینامه داستانی حضرت عباس(ع) است که با قلمی روان و نثری دلچسب می‌کوشد تا زوایای گوناگونی از زندگی و زمانه این مرد بزرگ را از دوران کودکی تا شهادت روایت کند.

از لحظاتی که هم‌پای امیرالمؤمنین(ع) کوچه‌های کوفه را برای کمک به یتیمان و نیازمندان طی می‌کرد تا زمانی که در رکاب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) درس عشق و معرفت را به عالم می‌آموخت.

نویسنده کتاب داود امیریان در این اثر تلاش می‌کند تا در عین وفاداری به منابع تاریخی، زندگی‌نامه داستانی جذابی خلق کند که مطالعه آن به سبب داشتن نثری روان و صمیمی به ویژه به مخاطبان نوجوان و جوان پیشنهاد می‌شود.


پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:31 عصر

جاده خیلی زیباست. خیلی بی انتهاست. جاده از کنار خانه من و شما می‌گذرد. جاده می‌رود که برسد به کربلا. به حسین (ع). به آن غریب. این آدم‌ها می‌روند که جواب نامه آقا شوند: «من الغریب الی الحبیب... هل من ناصرا ینصرنا؟»

این آدم‌ها می‌روند که جواب نامه آقا شوند؛  از غریب به حبیب

خبرگزاری فارس؛ حنان سالمی: نخل‌ها ثمر داده. انگشت‌ها حنا بسته. رود پر از آب و درِ خانه‌ها باز است. گویی که روزگار، چرخیده و چرخیده که «کربلا» را این بار به دستان این مردم برسانَد تا ببیند چند مَرده حلاج‌اند! که آیا «حسین بن علی» را با تمام جان و توان و مال و آبرویشان خریدارند؟ یا گلوی مبارکش را هزار باره به خنجرهای زهرآگین شیاطین زمانه خواهند فروخت؟ ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:29 عصر

تحلیلگر امور عربی در کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سیاست ترور رهبران مقاومت دیگر سودی برای این رژیم نخواهد داشت، بلکه فقط بهانه‌ای برای حماس خواهد بود تا جنگ را آغاز کند.

کارشناس اسرائیلی: سیاست ترور فقط باعث جنگ می‌شود نه توقف حماس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تسفی یحزقیلی» تحلیلگر امور عربی در کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه، تأکید کرد که سیاست رژیم صهیونیستی مبنی بر بازگشت به سیاست ترور رهبران گروههای مقاومت، هیچ سودی برای این رژیم به همراه نخواهد داشت.

یونی بن مناحیم کارشناس اسرائیلی مسائل سیاسی خبر داد که مسئولان ارشد این رژیم برای بازگشت به سیاست ترور رهبران مقاومت چراغ سبز نشان داده‌اند. احتمالا صهیونیستها ترور رهبرانی را در دستور کار خود قرار دهند که در خارج از فلسطین حضور دارند. ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ